در مقاله " نکاتی که برای چاپ تراکت تبلیغاتی لازم است بدانید" به بررسی مزایای چاپ تراکت پرداختیم و مسائل اولیه ای که برای چاپ تراکت تبلیغاتی لازم است بدانید را برشمردیم. در مورد قیمت چاپ تراکت و روش های توزیع آن صحبت...
در مقاله های پیشین درباره تبلیغات آفلاین و انواع آن صحبت کردیم. در این مقاله، به بررسی انواع تبلیغات آنلاین خواهیم پرداخت.
تبلیغات آنلاین
به تبلیغاتی که در بستر وب انجام می شود، تبلیغات اینترنی یا آنلاین گفته...
در مقاله پیشین اهمیت اوراق اداری را به عنوان یک بازاریاب غیرمستقیم تشریح کردیم و اقلام موجود در ست اداری را برشمردیم. همچنین اصول طراحی برخی از این اقلام مانند کارت ویزیت و لیبل را ذکر کردیم. در ادامه به بررسی اصول طراحی و...
ست اداری، مجموعه ای از ابزارهای پرکاربرد برای مکاتبات در سازمان ها و شرکت ها است. این عنصر با طراحی جذاب و رنگ های مناسب، به نوعی معرف شما و شرکتتان در سایر سازمان ها است. در مقاله "طراحی و چاپ ست اداری" توضیح دادیم که...
امروزه تبلیغات به یکی از ارکان اصلی درآمدزایی برای مشاغل تبدیل شده است و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست. در مقاله "اصول تبلیغات موفق و کارآمد" مقدماتی درباره تبلیغات و اصول اولیه آن را بیان کردیم و گفتیم روش های تبلیغ...
کارت ویزیت یکی از ابتدایی ترین و مؤثرترین راه های ارتباطی افراد و شرکت ها با مخاطبانشان است. کارت ویزیت در واقع هویت و شخصیت برند شما را به نمایش گذاشته و ذهنیت مخاطب از شما را شکل می دهد. طراحی زیبا و اصولی این کارت به...
عصر مدرن، دنیای تبلیغات است. در این دنیا، شما می بایست برای تبلیغات خود به بهترین شکل برنامه ریزی کنید تا بهترین بازخورد را دریافت نمایید. پیش تر، درمقاله "اصول تبلیغات موفق و کارآمد" درباره اصولی صحبت کردیم که رعایت کردن...
گرچه امروزه روش های مدرن برای تبلیغ محصولات، جایگاه ویژه ای یافته اند، اما استفاده از تبلیغات چاپی به دلیل ماندگاری بیشتر، همچنان طرفداران خود را دارد. همچنین با پیشرفت علم و تکنولوژی، کیفیت و کارایی دستگاه های چاپ...